4/7/12

Luana i Vintage Virgin

Hola!
Primer de tot, no se que m'ha pasat amb Blogger, pero feia un post amb lo de les pelicules, ho publicava i em sortia un post en blanc! Ho vaig intentar varis cops i tampoc funcionava, fins abans de ahir o aixi que ja es va arreglar. Ja ho modificare i posare les pelicules, ja ne vist unes quantes més i ja puc fer encara un altre post, pero ho fare quan solucioni l'altre (:
Avui poso outfits de la Luana i d'un blog que encara no havia posat res, Vintage Virgin. M'encanten els seus outfits i com retoca les fotos, es espectacular!



El pentinat es monisim :3


---


Aixo ja son outfits d'Abril, Març, Febrer,Gener i octubre! Al LookBook no te gaire cosa, pero esque la veritat, adoro els seus outfits, siguin de quan siguin!


M'encanten els monos *_____*

Es curra molt les fotos



Aquest estiu, crec que postejare sovint outfits i apareixeran nous blogs, com més inspiració, millor!

No hay comentarios: