12/9/11

bueno, el meu primer dia de curs ha anat mes o menys aixins:

me despertat a les 6:45 i he esmorzat, vestit i etc. A les 7:45 me germana i jo hem marxat cap a la plaça, i ja estaven alla tots els que pujem en aquella "parada". Hem xerrat un rato amb unes fins que ha arribat l'autobus. Jo com que aquest any soc mes gran, me asentat mes enrere, i just tenia els que seuen darrere de tot (o sigui, els mes grans, guays i populars, encara que no ho penso) al seient de darrere meu. Me posat a escoltar musica i quan hem arribat al poble seguent i han pujat mes gent, me cagat en tot: estava rodejada de gent de batxillerat! Pero he set molt valenta i me quedat al meu lloc. Un cop hem arribat, me esperat a que pases tothom i he baixat del autobus, i me dirigit a l'entrada de l'institut, on ja mesperava una amiga (diguemli C). Hem estat xerrant i ha vingut una altre (li direm J) i hem continuat. Han anat entrant els de 1r (cada any mes petits xD i pensar que ara jo soc un gegant per ells...) al cap d'un quart d'hora, els de 2n, i al cap d'un quart d'hora mes, els de 3r, i la "C", ha marxat. Ens hem quedat la J i jo i hem esperat a que ens diguesin per entrar. Ens han avisat i heme entrat a la biblioteca. Hem segut obligades a 1ra fila, i la directora (tampoc a fet el discurs dels 5 centims! :O) ens ha explicat que hi hauran poques novetats, tret de que a primer tornen a ser 4 cursos i a 3r, 5! i ens hem quedat, joder! i despres ha dit que anava a llegir les clases, avisant-nos que hi han uns petits canvis, apart de l'aula oberta( per la gent que ja comença a treballar, fent practiques en algun lloc, la J hi va) ha llegit la de l'A, i anda, he tingut que marxar. Hem anat a la clase i ens hem asentat. Tenia dos opcions per seure: davant de la profe, o a la paret, al costat de una noia marginada (tenia fotos en sostens al facebook!). He triat aquesta opcio. Despres ens ha fet copiar l'horari a les agendes (que per cert, per la crisi, aquest any l'institut no fa l'agenda i ens han donat daquelles agendes tan gruixudes per les activitats que mai farem que hi ha a dintre ¬¬) i ens ha dit cuatre coses mes. I aqui va la gran noticia: aquesta setmana recollim basura! Bien! dema em tocare, d'aixo sen diu començar amb bon peu! Ah, i tambe ens ha explicat els canvis, ara fem els itineraris, (vaig triar artistic, fare musica, plastica i frances) i com funcionaven (i etc, no ho explicare perque es un lio) i que tindriem l'asignatura "revista" (la revista del institut xD) i ja ha sonat el timbre del pati. He sortit a fora, amb les amigues i ens hem explicat que tal les nostres clases (estem en clases diferents TT) sa acabat l'hora, i hem tornat al infern. Ens tocava castella, i com que era la profe de l'any pasat i tothom la coneixia, ja hem fet clase amb deures inclosos. Amb ella era qui em pasava l'hora fent sudokus! xDD Despres tocava etica. El profe tardava a vindre, al final a vingut, i ens ha explicat que encara no sabia molt be com puntuaria, perque encara ens tenia que coneixer... ah, i tambe li ha costat llegir el meu nom, tenia dubtes aviam si el meu nom era Celia. I despres ens ha fet un rollo de la hostia i no le escoltat gaire (començo be, un altre cop) i me aburrit TANT que sort que a la carpeta portava diaris i he trobat un crucigrama a mig fer, que si no... (el sudoku d'aquella pagina ja l'havia fet xD) per fi sa acabat la clase, i tocava angles, amb la tutora. Ens ha explicat com aniria i ens hem tingut que presentar en angles.He dit: "I'm Cília, I live in Cantonigròs and i like all arts and english music" i la profe "english music?" jo "yes, only in english" ella "all kinds?" jo "well, my favorite is the old..." ella "all?" jo "old!" fins que algu ha dit "old de vell!" xDDD i despres ens ha pasat un full amb preguntes sobre el llibre d'angles (si, el workbook) per contestar. Le fet rapid i he plegat. Poc despres a sonat el timbre, i me anat a l'entrada, i estava la J esperant. Ha vingut la C i ens hem despedit, ja que la J va a dinar a casa. Hem anat al menjador i despres dasentarnos a la nostra taula amb el dinar, sa asentat alla la M (la que sec al seu costat a clase ¬¬) encara que hem pasat d'ella, perque ni tan sols ho ha demanat! Hem acabat, i he tingut que fregar la taula (be be) i hem anat a la biblioteca. Res dinteresant alla, aixi que mo salto xD Despres hem tingut  que tornar a linfern, i tocava mates (es odios fer mates a la tarda! i a sobre, no un dia, 2! ) i com que la profe ja la coneixiem (la vaig tindre fa dos anys) ja hem fet clase. Ens ha donat anims dientse "aquest any les coses son molt mes dificils". Bieeen l'any pasat vaig suspendre un trimestre! I hem fet un exercici bastant facil de repas, es el que te fer clases a l'estiu. Despres catala, tambe coneixiem la profe (encara que mai ha sigut profe meva, ja la conec d'excursions i tal) i ja ens ha dit les dates dels examens que farem, i tambe, quines redaccions hauriem de fer per entregar d'aqui dos mesos! i tambe aixi amb deures! sa guanyat la meva enemistat! i despres ja ha sonat el timbre i he sortit i he anat al autobus, etc.

Pensava que seria molt pitjor, pero no puc dir que hagi estat guay ni molt be. A clase no tinc ningu que xerrar, pero ja veurem aviam si em consegueixo fer amb la gent. Tambe han cambiat a una que em queia bastant malament, han repetit uns quants que em queien be, un encara esta de vacances al seu pais i ha marxat en castanya! Nooo! ara com no maburrire vacilantlo? TT
tampoc puc dir res de les asignatures de l'itinerari perque encara no ne fet cap, ja veurem...

No hay comentarios: