1/4/11

100 stardollars stardoll

Hola!
Fa molt que no escric...
Bueno, com que stardoll va regalar 100 stardollars per haber arribat a les 100 mil socies, i he aprofitat per comprarme coses superiors a 5 euros (Es el maxim que puc gastar xD) aixo es el que me comprat:

De Otto:
Vestit de faldilla de quadres: Quan va sortir a la venta, em vaig quedar amb les ganes de comprarlo, i ara, perfi el tinc :)
Texans: En necesitava uns xD
Leggins d'"encaje": em van semblar molt macus quan els vaig veure
Shorts: Per uns altres shorts no hi havia problema ;)
Faldilla de volants: Tambe em vaig enamorar d'ella, pero no me la podia permetre i va ser el primer que vaig voler xD
Camisa lila: Mira, no comptava amb ella,pero tambe he aprofitat.

Wild Candy:
Aquest vestit blanc i negre, esque tinc pocs vestits.

StarBazar:
El vestit de degradat, le vist a moltes persones venense'l i ma agradat.

Ulleres de sol:

Aquestes son un Real Brand de Alexander Wang. Se l'ha vist a moltes famoses, com la Lady Gaga y la Chiara Ferragni (o algo aixi) i a mi m'agradaven, aixi que per que no?


I aquestes altres, que suposu que tambe son Real Brand, pero i si no, tambe magraden molt (:

I els altres diners mels he gastat en un parell de mobles.
Crec que fare mes posts aixi.

No hay comentarios: