7/9/10

1r dia!

Avui he tornat a linstitut us ho explico:



Me llevat abans de les set gracies a me mare i extrañamen me aixecat de seguida. Despres de etc., he anat a la parada d'autobus (la plaça de Cantoni) i amb me germana hem estat esperan (Que no ha set gaire) He pujat i me segut mes enrere de uns gilipolles que faran segon (Normalmen seia davan seu i es pasaven el dia insultantme, pro sa acabat :D)

Despres de fer les parades que tocaben entre el recorregut Rupit-Roda (Entremig he estat xerran amb la Mica, k ha pujat en la parada seguen a la meva i tal) hem arribat. Nomes baixar, ja estava alla la Gina, aixi k he anat amb ella i hem estat esperan alla. Ha arribat l'hora de que ella entres (fa un any menys que yo) y me quedat esperan sola fins que ha arribat la Diaz y mes gent. Al poc, hem entrat. A la biblioteca ens han fet el discurs de la directora dels 5 centims, pro no ha dit 5 centims. Ens ha dit k tenim les taquilles a la clase i tothom: Quee???O: Despres a dit la llista de les clases, a dit 3r A i joder, tornare a fer A! Per sort, la Diaz y unes quantes mes venen amb mi. Pel cami a la clase, vaig amb ella i OH NO! Una compaña te la maleta iwal que la meva! Joder, amb lo que em va costar trobarla... Un cop a clase, sec al costat de la Diaz i ens diuen l'horari i mes coses. Joder, el nou tutor sua com un porc! xD (vaia coses de fixarnos) sona el timbre x anar al pati i abans danari, el tutor em diu el que em diuen els profes cada any (Bueno, dsede segon) "si algu et molesta o et fa algo, no dubtis en dirmo". Vale, marxem, vaig a xerrar un rato amb una excompaña i diu k li han ficat sola en la seva clase. Despres vaig amb la Gina que esta al pati esperantme. Xerrem un rato fins que sona el timbre. Vaig amb ella a la seva clase i vaig a la meva. Comencem, ara toca catala. La profe ens diu que necesitem i etc. Ve la seguent profe, de mates. Es diu Carmina xD es valenciana. Fa el discurset i toca socials. La profe, una vieja k cada any fa 3r, ens diu amb cara feliz k farem i etc. X fi sona el timbre de dinar. Ens toca el segon torn i em quedo al pati esperant. Arriba el torn, entro i joder, a darrere meu venia una de Cantoni i diu: Encara i ha gent de 1r! Cambio de direccio pk es el k havia de fer i ella diu: Ai perdo! Te confos amb te germana! I jo ¬¬ agafo la safata del menjar i vaig a dinar. Acabu i vaig a la biblio. Faig els deures de mates, els acabo i agafo un llibre, crec k era del Louvre i veig el codi D'Hammurabbi xD Sona el timbre d'entrar i entro. Toca optativa i no se a quina clase em toca. Pregunto a unes profes i no ho saben, entro a una clase i li pregunto a uns que estaven alla, uf sort era aquesta. M'asento a una taula i espero. Ve la profe de guardia (la k em fa catala) i diu k el profe potser no ve i de mentres ens fara un dictat sobre el tema (Mitologia Greco-Romana) encara k el fa sobre deus egipcis. Ja corretgim el dictat i comença a tronar. Mentres estava corretgin una paraula, cau un tro enmig del pati i tremola tot l'insti. Be, acabu de fer un guixarot amb el boli! Sacaba la clase i toca angles. Be! La profe es la meva ex-tutora i tambe em pregunta x l'estiu. Fem clase, una mica de re`pas del curs pasat i fem exercicis, i la Diaz copia de mi. Per fi acaba i vaig a l'autobus.

Fin

No hay comentarios: