21/6/09

L'il·lustració del diumenge

Edat que tenia quan el vaig fer:9-10
Material:Llapis (He reocat l'ima perque si no noes veia res)
Que "representa":Una noia a l'estil "Winx" i suposo que la del costat es la "Pixie".(No m'en recordo gaire)
Altres:El vaig fer en una epoca en que dibuixava els dibuixos "manga" una mica a l'estil "Winx".M'agrada molt com m'ha quedat l'ull dret (De la noia).
Edat que tenia:10
Material:Llapis i pintat amb retolador i llapis de color.
Que "representa":Es la Mariko, de un manga que volia fer ("Mariko Super Sta",la setmana que ve parlare de mangues/còmics meus) fent un concert.
Altres:En teoria seria una imatge del comic aquest,pero com que al final no el vaig fer, sa quedat així.

Edat que tenia:11-12
Material:Llapis, boli i llapis de color.
Que "representa":Ichigo i Berry de Tokyo Mew Mew.
Altres:Es ua casi copia de una pàgina del manga "Tokyo Mew Mew a la mode"(Veure avall la pàgina original)


Edat que tenia:12
Que "representa":Un esbos de possibles personatges de un nou manga (Que no es va arribar a fer)
Material:Llapis, tot i que aquest l'he modificat perque s no no esveia.
Altres:La noia molt musculosa, el noi de l'esquerra raro i el de la dreta amb cara de tonto.
Edat:12
Que "representa":Noia tipus "Mew Mew".
Material:Boli blau sobre un tovalló.
Altres:Em va quedar bè tot i no fer esbos.
La setmana que ve, còmics!!

No hay comentarios: