22/6/09

La setmana del canvi: Dilluns

Com era: Em llevava a les 7 i ja a 1ra hora teniem gimastica.Et podies passar un bon rato pentinant-te, qu et despetinaves igual.A 2na depen, perqe teniem optativa.Però recordo amb ràbia un dia a gimnastica que feiem tard,vaig anar a cambiar-me (al vestuari) i estaven tote le de l'hora següent, es a dir, de batxillerat i de varis cursos de 1r d'ESO, perque hi havia optativa.Les meves coses va quedar tapades per alres motxilles i els bancs, tots ocupats de noies.Em vaig esperar a veure les coses i em vaig cambiar a tota presa,però tot i així, vaig arribar bastant tard com per posarme un retard (Que no vaig tindre) Les hors següents anaven una mica millor, però a l'hora de dinar m'aburria perque teniem e 2n torn.A la tarda, tutoria, que m'agrada (Per que no feiem res)

Com (Suposo que) serà: Em despertare tard, fare una mica de deures, dibuixare i estare al blog.

No hay comentarios: