14/5/09

Caminada Mobiltat Sostenible IES Miquel Martí i Pol 2009

(Perdo si em salto lletres)
Hem entrat a classe i em esperat a la mestra quens tocava.Ha passat llista (La mestra) i hem esperat a quafonia donssin l'orde de sortir.Hem a(Primers) i en possat en camí.He començat a trar fotos pel concurs mentres feiem camí.Alcap de poc, he trobat a una de 2n B i hem anat juntes. Hem anat mes o menys dels primers durant el cai tirant fotos i xerrant.Hemarribat l'ermita aquella i hem segut a una valla, però al pochem marxar d'alla er qe venia gent d'altres cursos i no estavem be.Hem tingut que anar amb unes que no em cauen bè.Ens han donat la coc i ocolata per ezmorzar i ho em menjat.Despreens hem mogut de lloc i hem iat més fotos de natura amb una de 2n A.Al cap de molt rato despres, ens han fet anar tota juts per fernos una foto i llegirnos un manifest.Hem marxat ja.Caminant,hi havia gent que feia drecera i ens hem enxufat per correr per la drecera i fer fotos (xD) e guai, prò me despentinat.Passant tambe per una casa de pages, hi haia un cotxe ple ple de pols i hihava gent k hi havia escrit coses.Just despres h havi un tractor, i uns s'han posat alla i han fet moure el volant.DDespres i havia cami aburrit, passavn camions i hvia gent que es posava com una P.Tot lo despres es pasar pel poble.Fin.


(Sorry,el teclat em va mal)

No hay comentarios: