23/4/09

Sant Jordi 2009!

(Ahora se puede traducir, copiad este texto y ponedlo en el traductor de al lado seleccionando catalán primero y español (O otro idioma) ultimo.)

A segona hora del matí, vam assajar les cançons de flauta amb els de 1r B i 1r C. (Jo vaig a 1r A) Ens van fer portar les cadires al pati i un cop tots, vam començar a tocar.Fem un assaig complet i coloquem les cadires davant l'escenari ja colocades per despres.Anem a la classe, però hi havien els de 2n de batxillerat fent anglès i ens hem tingut que esperar.A mi s'em va trencar la maleta per una nansa i la vaig guardar a la taquilla (Hi quep bé).Anem al pati i faig com cada dia quan vaig al pati.Sona el timbre i entrem a la classe.La mestra de naturals ve, i diu que traiem el llibre, però enseguida ve un de cursos més grans per dirnos que hi podem anar.Sortim al pati i seiem, l'Eva (Una amiga) i jo a segona fila.Arriben tots els cursos i comencem.Fem una actuació de flauta ("Els ocells ja han arribat") i els de 1r B "La ginesta".Acabem i anem a seure.La directora anuncia els guanyadors de 1r Cicle (1r i 2n d'ESO) Comença i diu noms de 2n, guanyadors de les seves categories.Arriba el moment de còmic (La que hi participava) i diu: "El còmic és titula "la firma de llibres"-penso "es el meu!" i la directora passa el microfon a una alumna de batxillerat-"el pseudonim es "Agabache"(Azabache) i l'alumna és:Cília Comella.Pujo al escenari i recullo el premi, un llibre embolicat i una rosa.Em ves de donar-li dos petons, li dono la mà.Baixo i m'asento.Obro el llibre, "Charlie Brown i l'amor", el "amo" de l'Snoppy.El fullejo mentres anuncien altres guanyadors.Fan com mitja part i els de 4rt d'ESO, un de 3r i un nen de la meva classe fan un recital de poemes.Els de 4rt diuen poemes i els altres fan música de fons amb les guitarres.Ho diuen en català, castellà, anglès i francès.Continuen dient guanyadors i ens fan anar a tocar la flauta, ara "Akai Hana" i un cànon de "Cada dia surt el sol".Tornem a seure.Continuen mb premis i també d'altres concursos.Surten els professors a cantar una canço de Lluís Llach i molta gent amb el metxero ences per acompanyar.

Fi

Llibres que me comprat:

Cartes a en Max.(O algu així)

(També una revista, però no compta, oi)

No hay comentarios: