29/4/09

Cronologia del meu bullying:

Ara explico com va ser, mes a mes.

Septembre:Començo el curs.Al primer dia, crec que un d'ells em va dir:"Taltal" diu que vol sortir amb tu!Cap a final de mes, ja em deia un d'ells "Mireu, la que no es pentina".

Octubre:Continuava així fins que un dia,era ultima hora del mati i només hi erem ell i jo, farta li vaig dir "Em despentino quan et veig, no hi puc fer-hi res".Aquell mateix dia, em vaig enfadar amb la única amiga que conservava de primaria.Era 15 d'Octubre.M'enrecordo bé per que feia un mes que estava a l'insti.Recordo tambe un dia, a punt de fer mates, i un d'ell abans que el profe tanques la porta, volia felicitar-me, per ferme rabiar.I algun cop passava pel costat seu i deia un "Mira, la teva novia".

Novembre:A partir d'aquí ja em molestaven una mica mes, però passava, ja que tenía una bona amiga,una de Polonia que vivia a Cantonigros i ja estava feliç, tot i que els de 3r van començar ficar-se amb mi amb lo de "Betty la fea".Però a finals d'aquest mes va marxar a un altre poble/ciutat i estava sola de nou.Cada cop es ficaven una mica mes amb mi,els amics d'aquell, i per la seva banda els de 3r.Vaig començar a dibuixar noies amb ganivets.(Vaig penjar-ne un dibuix no fa molt)Anava a la biblio sola, i no menjava l'esmorzar.

Decembre:Una companya, em veia sola i va començar a vindre amb mi.Em va treure una mica d'aquella vida, però només de lo d'estar sola a l'hora del pati.Per lo dels insults, cap a Nadal més.A una actuació, vam anar al "ABC" de segon(Un grup de clases d'un curs que es separen per que en deuen saber mes)I estaven alla dos d'ells, que van estar tota l'estona:"Bon Nadal, (Miyoko,bé, el meu nom real)".Jo estava amb el xilofon i no hi podia fer res.Però continuaven fora de classe, i una de 2n A fins i tot preguntava "Qui es la despentinada".Algun cop tambe van entrar a la classe, ja fos per veure que feia o per disimular xerrant amb un de la classe.Recordo tambe haber-me fet serrell, i aquell dia van dir "Mira, s'ha pentinat".

Gener:Aqui ja em feien la traveta, i alguna insultada mes.Però volia donar-lis un lliço, no se perque.Jo seguia igual, però la meva amiga un bon dia va marxar amb les pijes.Em va fer rabia, però no vaig dir res.Al final va tornar, perque li van dir "enxufada".Jo, per la meva part, començava a comprar-me roba, pantalons pitillos inclos i a cambiarme les ulleres.Aquell dia van dir "La (El meu nom real) cada dia es cambia d'ulleres".

Febrer:Va ser carnaval i vig anar a Roda de Ter a veure'l.No se com s'em va ocorrer l'idea, però aquell mati em vaig fer trenes i per anar a veure el Carnaval no me les vaig desfer.I ja em veieu, un d'ells estava allà i em va mirar raro, no se si va dir algo a els altres.Casi ja no m'insultaven, pero un, encara feia comentaris.

Març:Un dia la Sandra em va pegar, i farta, ho vaig dir als meus pares.La meva mare va trucar a l'institut, i ho va dir al me tutor.Ell, em va treure de classe (De bona manera) i va parlar amb mi per que expliques que va passar.Vaig aprofitar per dir lo dels de 3r i de 2n.La cap d'estudis ho va apuntar (Els noms) Com que encara no estava en condicions, vaig estar a un banc de l'entrada, i despres a l'infermeria, ja que s'acostava el cambi de classe i la conserge no volia que em veiesin així.Aquella tarda, 2 d'ells van vindre a demar perdo, i l'endema els 3 (Aquell dia era dimecres) A la setmana següent, la tutora de 2n va parlar amb mi i va dirme lo de demanar perdo devant de l'equip directiu.Vaig dir que si, i la resta ja ho he escrit aqui al blog.


Fi

(La meva vida segueix, eh?)

No hay comentarios: