8/2/09

Que m'agrada i que no del meu institut

M'agrada:

-Algun dels menjars.
-Poder comprar esmorzar si te'l descuides.
-Poder anar totes les hores lliures a la biblioteca.
-Tindre una clase molts divertida.(Sobre els companys)
-Les optatives!
-Que et tractin els profesors tal com ets,com una "nena gran".
-Fer activitats en grup.
-Tindre tardes lliures!

No m'agrada:

-Que els de 2n A m'insultin.
-Que em tirin menjar.
-Treure alguna mala nota.
-Que em confisquin coses.
-Estar a una classe amb tantes poques nenes.(Nomès en som 10,mentres que en altres n'hi ha la tira)
-Tindre la taquilla 124. (Esta avall de tot i la gent et pot donar cops,tirarte alguna cosa mentres estas ajupida . . .)
-Que les parets estiguin en "diagonal".Quan hi ha molta gent al pasadis i t'hi tens que arrapar es molt "fotut".
-Despertarse d'hora y tornar tard!
-Fer gimnastica a 1ra hora del matí de dilluns.
-Ser lletja i que encars m'ho recordin.

Ara que ho veig,crec que hi ha més coses dolentes que bones.La veritat es que mes igual.

No hay comentarios: