3/2/09

Mala fama . . .

En el meu institut dec tindre mala fama.De que?De pringada,Betty la fea i xorrades.Avui estava a la biblioteca.El de 2n d'ESO tenien examen, i jo, a la taula de costat, fen deures.Els de 2n A que m'insulten, venen a on estic jo i pregunten "Que t'agrada Smack Down?" i els hi ensenyo les claus, on hi tinc 2 clauers.Despres,una, que sap que estudio japones i diu "Ai,com es diu adeu en japones?" i contesto "Sayonara".Despres encara un altre "I com es diu idiota?" jo dic "Baka" i ell,"Mira (taltal) ets un baka!".Despres encara un que no se qui es "Em podras escriure el meu nom?" i la noia "I el meu?".He acabat . . .Es dura la meva vida . . .Despres, a l'hora de menjador,a la biblioteca, he segut amb unes de 4rt d'ESO que diuen que dibuixo bè.Encara despres la de l'optativa que si paso moltes hores a l'ordinador, que si es perillos internet . . .

No hay comentarios: