5/12/08

Les meves rares colonies

(Continuació del fic)

Tothom estava content.La Fuuka va preguntar a l'Ayame:

-Amb qui t'agradaria anar-hi?
-No se . . .Crec que en Fujio m'ho demanarà. . .
-Perque?
-Perque?
-Perque avui ha passat una cosa . . .
-Ens la expliques?
-Ara no,hi ha molta gent . . .
-Ok

En Fujio ho va sentir tot.Va pensar:

-De debo creu que li convidare?Doncs no,no la penso convidar!

Van fer el joc de nit i van tornar a les habitacions.L'Ayame va pensar en com li havia anat el dia. Al matí següent,es va despertar d'hora i va fer com sempre. Va anar a la terrassa i es va posar a llegir. Però al cap de poc en Fujio obre la porta i diu:

-Ayame,he pres una desició.
-A molt be . . .
-Jo te dit que en pensava de tu i tu no m'has contestat. No penso parlarte fins que no em diguis tu que en penses de mi!
-Ehh??
-Ahh, per cert, Bon dia!
-Tuix . . .Bon dia,bon dia!

En Fujio marxa i l'Ayame pensa:

-Que vol aquest,que li digui que m'agrada?

I es posa vermella.

(Fi del capitol)

No hay comentarios: