29/12/08

Les meves rares colonies (Final!)

Hola!
Para quien no lo sepa,esto es un fic en catalan que hoy lo acabo, asi que nada interessante.Empiezo:

Vam començar a ballar,jo morta de vergonya.Quan vaig poder, vaig sortir a fora corrents.Va vindre en Fujio darrere meu.

-Que et passa ara?Primer demanes per que vindre al ball amb tu i ara surts corrents, que t'ha agafat?
-Jo . . .Esque . . .No volies vindre amb mi?Volies anaramb una altre?
-No,en veritat,m'ha alegrat molt que ho diguis!
-...
-Doncs perque has sortit?
-Feia calor . . .Uy, no hasonat molt be . . .
-Be, tornem a entrar?
-...
-Eh?
-Fa vergonya . . .
-Aix (-_-'')
-D'acord!

Vam tornara entrar i vam estar fins que es va acabar.Despres, teniem que tornar a les habitacions.Un cop alla,vaig sortir a la terrassa.En Fujio va vindre . . .

-No t'ha agradat el ball?
-No es aixo,em fa pena acabar . . .Em pensava que aquestes colonies serien un rollo,peró no . . .gracies a tu.

Em Fujio es va posar al meu costat.

-A mi tambe em fa pena acabar.Vindras al nostre institut al final?
-Si,crec que si . . .Si em fas un favor . . .
-Quin?
-Vols sortir amb mi?

Tenia tanta vergonya que estava com un tomaquet.Ell va dir que si i . . .Quina vergonyaaa!!!Em va fer un peto!!!!
Els nois de l'habitació van cridar:

-Parelletaa!!Veniu?

Havien posat els seus matalassos a terra i estaven disposats a dormir alla.

-Si!

Vam posar els nostres tambe,de costat i vam estar xerrant fins a adormir-nos.Va ser molt divertit.L'endema, vam despertarnos els ultims,vam esmorzar i etc i vam marxar cap a l'institut aquell.Al viatge vaig seure amb la Fuuka.Vam arribar,mitja horaabans de l'ho planejat.Ens van obrir el pati de l'institut perque hi estiguessim.En Fujio va vindre cap a mi,que estava en un banc amb la Himeko i la Fuuka.

-Hem de parlar,pots vindre un moment?

Vaig anar-hi i em va dir:

-Fins quant vinguis,sortirem junts,no?

I em va fer un peto

Fi!

No hay comentarios: