29/11/08

Les meves rares colonies

(Continuacio del fic de fa molts mesos)

En Fujio es va aixecar i tot l'ho altre. Els demes l'esperavan pero l'Ayame no,estava amb les seves amigues. Desprès de esmorzar van anar a la platja. En Fujio encara pensava en el somni. Van arribar i el monitor va dir:

-Avui farem kaiac. Us heu de posar en parelles , que les dire jo.Tu amb ell,tu amb ella tu amb . . .

En Fujio pensava:

-I si pasa com en el somni?

-Fujio, a que esperes, a que caigui un O.V.N.I. ?- Va dir l'Ayame.
-Acas vaig amb tu?
-Si,no t'has adonat?

En Fujio es va posar vermell.

Van anar amb kaiac,pero van xocar contra una paret i l'Ayame cau a l'aigua.El monitor toca el xiulet que porta penjat al coll i diu:

-Fujio i Ayame, a fora!

L'Ayame , que encara esta a l'aigua,marxa nedant cap a la sorra.Un cop arriva en Fujio,remant com pot.El monitor diu:

-Aneu tots dos cap a la casa,sabeu el cami,no?
-(Fujio i Ayame) Si . . .

Van anar els dos en silenci cap a la casa.Un cop alla,una altra monitora els va rebre:

-Quina una n'heu fet,ara?Vinga, aneu a la vostra habitacio i espereu els vostres companys.

Van pujar fins la seva habitacio.l'Ayame va agafar roba de la seva maleta i va entrar al lavabo.Quan va sortir,va agafar el llibre de Oliver Twist que li havien deixat i es va posar a llegir.En Fujio es va quedar sobre el seu llit tota l'estona desde que havien entrat.Es va quedar mirant a l'Ayame.

-Per què em mires?
-Ahh . . .Per res
(Es va posar vermell)
-Per culpa teva m'ha passat aixo!Per què m'ho has fet,eh?Per què?
-Perquè . . . m'agrades . . .

(Fi del capitol)

No hay comentarios: