7/11/08

Guanyadors del concurs!

Hola!
Aqui estan els guanyadors del concurs de imatges d'Ojamajo Miyoko!
(Noies,veniu a presentar)
Sara:Molt be,començo:
Akari:Com que hi han hagut 4 participants,no em volgut deixar ninguna marginada i em fet 1 premi especial per la 4rta.
Que es:

Juliett:1 diploma , un chibi i un banner.
Miyoko:Be,comencem amb els guanyadors.

Sara:En 4rt lloc. . .
(Redoblament de tambors)



La Silvia!



I els seus premis (Que ens te que dir que vol sense falta)


1 diploma,un chibi i un banner



Hikari:Que jo no he dit res encara!En 3r lloc . . .
(redoblament de tambors)

La Cristina!




I els seus premis (Que ens ha de dir sense falta)


3r:1 diploma,1 banner per el blog que volgueu,1 dibuix fet per mi de la orioja meva que vulgueu,1 chibi manga (Es pot triar)




Miyoko:En 2n lloc . . .


(Redoblament de tambors)



L'Uliana!



I els premis (Que ens ha de dir sens falta)


2n:1 diploma,2 banners per 2 blogs,1 dibuix fet per mi de la orioja meva que vulgueu,1 chibi manga fet per mi (Es pot triar)




Totes:I en 1r lloc . . .


(Redoblament de tambors)



L'Olga!



I els premis (Que ens ha de dir sens falta)


1r:1 diploma,2 banners per 2 blogs,1 dibuix fet per mi de la orioja meva que vulgueu,2 chibis manga fets per mi (El manga es pot triar)




MOLTES FELICITATS A TOTES!










Aqui estan les imatges que han fet:

(La Miyoko assentada es de l'Uliana,la Sara es de la Silvia,la Miyoko llegint es de la Cris i la Miyoko que esta rient es de l'Olga)

No hay comentarios: