13/9/08

Cosses del cole

Hola!
Començare l'insti . . .Encara m'en recordo d'alguna cosa del cole,aqui va la llista de les cosses mes guais que he viscut:

-Les activitats que nomes fem els de 6è
-PortAventura (va ser guai)
-P-3 (Poca cosa m'enrecordo,pero bueno)
-Les cançonetes de menjador (Les cantavem a taula,i tenien molt exit,sobretot la dels "3 bessons)
-Aquesta es bona;posar noms a les maduixes del dinar(Quan tocaben maduixes,a les que ens menjavem,li posabem un nom de un lluitador de lluita lliure,despres feiem combats,assasinats,enterros . . .XD)
-La guerra que vam fer al Monestir de Sant Benet amb uns de 2n d'ESO
-L'ho de tirar papers al monjo XD
-Quan a 4rt vaig guanyar un premi de dibuix,hi ho van dir a la radio de l'Escola.Tothom em felicitava!
-TOT L'HO BO QUE HE VISCUT A L'ESCOLA,ES UN BON RECORD!

4 comentarios:

Merenwen dijo...

Que bé maca! totes aquestes coses són molt divertides! Quina sort, és molt divertiiiiiiit!

Jo, coses divertides a l'escola m'en recordo de que un nen va dir (a la broma que va fer el profe de k era el germa besso del profe) que el profe feia la caca marro i el besso la feia groga.
xD

Naoko_Ulia dijo...

xD molt bones Cilia jo lu mes divertit ke men recordu de Sise, es kuant vam anar de colonies a la Molina i me la vaig fotre del llit xD va fer mal pero vuenoo xDD no pateixis l'insty tb es diver ^^ sayoonaraa girl!

cristina dijo...

jajaja! Molt bo lo de les maduixes!
Jo me'n recordo molt de les coses de P-3 sobretot de les de P-5!
peró per mi el cole no es tan diver...

Nata dijo...

k maku...
^^