11/8/08

Urgent!!!

Hola!
Com esteu?
Jo be,pero . . .
Els "santo rostros" (Un tipus de llangardaix) no paren de entrar a la meva habitacio!
Estic farta!(No es per semblar pija, pero es que cada dia en veig uns quants i soc l'unica de la casa a la que li entren!)Pero aixo no es el que us vull dir . . .
Esque tinc un problema!
No puc veure magica doremi!I em perdo els capitols i no se que passa!
T-T T-T T-T
Si algu m'ho pot anar dient o sap alguna web,QUE M'HO DIGUI PLIS!!!!!!!!!!!!!
I per cert (No te res a veure)

AUPA ESPANYA EN ELS JOCS OLIMPICS!

3 comentarios:

cristina dijo...

Pobreta T_T

Uliana dijo...

Capitol d'air ( ulitim de motto): la Floreta entra al bosc malefic i les noies van a per ella pro l'atrapen kuant ja a entrat a la sala on i a l'antiga reina de les bruixes. Ella ( l'antiga reina) els i fa pasar magre fent-los trampes... i tot aixo.pro amb el bon cor de les noies i amb els sentiments de la momoko fan ke els i fasi cas I els i explica ke ells tenioa un marit i un fill i tb nets pro comque ella erra bruixa i no es feia gran donks la gent va cumensar a dudar d'ella una vagada el sew marit va anar a buscar gerds per un pastis pro es va morir ella suportant tot el dolor ke sentia va quidar el seu fill i els seus nets finske fins i tot el sew fill va morir..Amb akell pastis es va daclarar el sew marit. ja ke ella es diu: Majo Turbillon i es va inspirar en fer un pastis en forma de remoli.Les noies li fan el pastis pk rekordi els bons temps ke va pasar amb el sew marit..Li fan el pestis : El ramoli de l'amor. i ke desde sempre a estat el pastis familiar. Gracies al pastis la reina torna a la sewa forma uriginal i recorda tot el temps ke va ser felis. Pero no akaba de despartarse ja ke enkara li keden mals records dels seus nets.I esta envoltada per les 6 branques de l'arbre : el bosc de la vida.Pro el bosc malefic torna a la sewa forma uriginal. ple de flors l'amor superm... la reina actual els diu a les bruixes de l'estat major ke si les noioes poden convertirse en bruixes i totes diuen ke si... pro kuan marxen kap a kasa sen recorden ke enkara no els i a donat la pedra magica Doremi: si la reina a dit ke som bruixes ja sen okupara d'aixo!!:) Totes: Si!!.... pro surtira un altra problamet... kin? despres tu expliku. :)

Uliana dijo...

perdo pels fallos.... T.T