21/8/08

Significats dels noms d'Ojamajo Miyoko

Hola!
Ja torno a setr aqui!
Be,com us vaig prometre, aqui us poso amb el significat dels noms i perque els hi vaig posar,ok?

Miyoko:
Li vaig posar perque ...Mira, em va agradar.No soc fan (Mes ben dit, ho odio) de Kiteretsu, pero el nom es maco.(No sabia el significat quan li vaig posar)
Significat:
Bonica nena positiva o Bonica nena solar

Sara:
El nom li vaig posar perque a "Hanayoridango" surt una noia que es diu aixi i em va sermblar maco,tambe es perque es un nom que a Catalunya tambe es diu.Tambe perque la dona (O ex-dona) de l'UNDERTAKER es diu aixi.
Significat:
(Us juro que no sabia que significava, eh?I a sobre riureu, pero "bueno")Plats

Juliet:
Com que es d'Europa,no li podia posar un nom japones i li vaig posar aquest perque es una mica medieval i ella es gotica.
Significat:
Júlia(Mes o menys, no)

Akari:
Volia que les bessones tinguessin un nom que signifiques el mateix.I vaig mirar una llibreta que hi tinc apuntat noms i el seu significat i vaig triar aquest.
Significat:
Llum o Lluminosa

Hikari:
(Es igual que el de la seva germana)
Significat:
Llum o Lluminosa

Be, espero que us hagi agradat i sabeu mes de les meves oriojes.

P.D.No copieu sense permis!
(XD)

No hay comentarios: