18/8/08

Ojamajo Miyoko & cia

Hola!
Com us van les vacances?
A mi . . .Casi be.La setmana passada van venir els cosins de la meva mare (Un pare,la mare i el fill,XD),vaig enviar un comic per a un concurs,vaig anar a Portugal,i encara el dissabte a la nit vaig anar a un concert (De els "inhumanos", uns superguarros) i ahir, a casa dels meus avis, vaig vfeure una peli ( A la nit),be, es igual.
Com que tenia una mica "margis" les meves Oriojes (La Miyoko, la Sara, la Juliet,L'Akari i la Hikari)he decidit posar info seva.El dijous, aprofitant que al blog compartit poso japones, posare aqui el seu significat (Dels noms) ok?

Comencem!

Ojamajo Miyoko:
Data de creacio:No se . . .Em sembla que per nadal o aixi.
Data de aparicio a blogger:Pel març o l'abril, al blog de la Cris.(Moltes gracies per "acollirla"!)
Nº de integrants:(Sense contar la Miho)5
Tipus de botiga ("Casa Maho"):Botiga de regals (Sabons,pots de llapis,llibretes . . .)
Granota-Bruixa:MajorMoon

Info de les integrants:

Miyoko:Es la protagonista.(El seu caracter es com jo, aixi que cada persona(Si em coneix be)pot jutjar de la seva forma)Li encanta el manga i la lluita lliure i alguna cosa mes.El seu color es el marro.Viu amb els seus pares i un gat que es diu Neko.

Sara:Es una amiga de la Miyoko.Es molt alegre i li encanta la lluita lliure.(Per aixo es molt amiga de la Miyoko)Viu amb la seva familia,es a dir, els seus pares i el seu germa gran i la seva germana peque.El seu color es el verd.

Juliet:Ella es tambe alegre, pero quan esta sola es veu una mica trista.El motiu es que vivia a Europa, pero els seus pares van morir i la van portar en un orfanat amb els seus germans.Ella tenia 4 anys quan va passar.Al cap d'un any, uns japonessos la van adoptar amb els seus germans(Un nen i una nena de 3 anys i 2 anys (Quan els van adoptar)).El seu color es el negre.

Akari:Es la bessona gran.Es una mica popular, ja que esta al Club d'Animadores.Es molt amable i de ella no es pot dir "que la fama li puja al cap", perque sempre (Quan no anima) esta amb la seva germana i les amigues.Viu amb els seus pares , la seva germanai les mascotes de la Hikari.El seu color es el taronja.

Hikari:Es la bessona petita.Es mes tranquila que l'Akari i una mica "sosa"( No massa, eh?)Li encanten els animals i la natura i odia veure animals morts.Viu amb els seus pares, la seva germana i les seves mascotes.El seu color es el taronja.

Ja esta.Sento molt no poder posar fotos, pero si busqueu be a "Juny" o "Junio", us podeu trobar amb mes informacio i fotos.

Adeu!

1 comentario:

Merenwen dijo...

Cília, sols has de clicarel meu comptador i t'en vas a la pàgina web.Omples totes les dades i, al final et diu que copiis un "text". Aquí ja ve la part difícil, entres al teu bloc i personalitza-la, a afegir un element de pàgina poses HTML/javascript. I allà copies el "text". Ja ten un magnífic comptador!!!
Ho vax posar la resposta al kerorocat pro te la poso tambe aki
Atte.
Mernwen