14/8/08

Novetats!

Hola!
M'he "escapat" hi he vingut a internet.A casa an vingut uns cosins de la meva mare i estem anant a molts llocs.Avui em anat a un castell de Portugal i patia per si no podia venir, pero he vingut.Be, prou de xerrar i us ho dic:

1.A partir del mes que be, mes o menys, vull posar un personatge del mes, que sera de manga, anime o un lluitador, mes o menys.Sera cada mes i posare un dibuix, info i alguna coseta mes.
2.Tambe fare regals per a totes i fare regals per a vosaltres.Normalment ho fare per a totes les del blog "E.R.D.L.A." i si m'ho dieu, de tots els que em digueu el vostre anniversari.Tranqui totes les que ja l'han fet:Estic preparant els vostres.

Ja esta.Espero que millori el blog.

5 comentarios:

cristina dijo...

Ok, el meu cumple va ser al maig...

Nataly/Haruka dijo...

i el mw al març...

Keronia Giroro Gocho dijo...

el meu al febrer per ser mes concreta el 26 de febrer

Aria dijo...

El meu el 29 d'abril...

Merenwen dijo...

el meu al 7/7