27/8/08

Hola!
Perdoneu per tardar,el dilluns era festa i ahir no vaig poguer . . .T-T
Ara us dic les novetats de la setmana . . .

1.La fira ha acabat . . .Trobare a faltar "El Master" o "El Tiobobo"(Una atraccio saltarina)
2.He guanyat un concurs!!!!!!!!!!Felicitats!!!!!!!!(M'autofelicito,que burra)Era un concurs d'historietes, es a dir, comics.Vaig fer un comic que es titula:"Lo que no empieza bien, mal acaba"(En castella perque es l'idioma que aqui es parla)Vaig guanyar (No us vull fer "envejiques",eh?)100 euros!!!(No trobo el simbol)Mai havia guanyat tant
(Perdoneu,no em vull fer la xula, ho sento T-T)

3.He vist a la Soraya Arnelas!Es una cantant que va anar a OT i va quedar segona!Viu en aquest poble i per aixo la vaig veure!(Si no sabeu qui es busqueu en "youtube" "Soraya Arnelas", "Corazon de fuego","Es mi mundo sin ti" . . .(Son cançons que canta)

4.L'Undertaker ha tornat!El vaig veure!I va guanyar!HURRA!LONG LIVE KING UNDERTAKER!

4.Divendres torno!Podre posar imatges!Visca!Pero primer tenen que arreglar l'ordinador . . .T-T

Ja esta . . .Espero que us agradi!

5 comentarios:

KL dijo...

Nice blog :)
I like Undertaker but his not my favourite.
Have a nice day.

Nataly/Haruka dijo...

k be!
tink ganes d k tornis...!
dwdw

cristina dijo...

a on es fan aquests concus de cómics? jo vull participar en un!

Cília Comella dijo...

Es fan a VALENCIA DE ALCANTARA.L'any que be ja posare les bases ok?

cristina dijo...

ok.
Ja vaig guanyar el 1r premi de contes del meu poble i una nena pijota de la meva classe que va quedar 2ª i es va emprenyar!
em va fer tanta grácia!
ja que aquella noia és presumida i creguda! hahaha!