28/8/08

Cosses noves!

Hola!
He pensat en millorar el blog.Aqui us poso unes propostes, encara que tambe m'en podeu dir.Quan sigui a casa, ja posare una enquesta per votar, ok?

1.Fics de Ojamajo Miyoko i mes cosses d'ella i les seves amigues.
2.Mes dibuixos.
3.Xats (Si em dieu com es posen)
4.Informacio de HANAYORIDANGO.(Us vaig dir que en posaria i no ho he fet)
5.Comics made in Cília
6.Japones
7.Webs que us poden agradar.
8.Winx inventades per mi.
9.Cosses per adoptar.
10.Altres (Que ja m'ho direu si voleu)

Us agraden?Ja m'ho direu a "Comentaris" el que us agrada i propostes.OK?
Fins d'aqui uns dies!

3 comentarios:

cristina dijo...

vull k posis tooot aixó (un dia un l'altre,l'altre i tal).

Nataly/Haruka dijo...

tot!

Nataly/Haruka dijo...

1.Fics de Ojamajo Miyoko i mes cosses d'ella i les seves amigues.
2.Mes dibuixos.
3.Xats (Si em dieu com es posen)
5.Comics made in Cília
6.Japones
7.Webs que us poden agradar.
8.Winx inventades per mi.
9.Cosses per adoptar.

Aixo!
xD
Dw maka!
Esperu k vinguis aviat!