2/7/08

Test

Hola!
Us vull fer un test.Primer el feu, i despres m'envieu els resultats a Hanayoridango@super3.net, OK?
Aqui el teniu:

A QUINA OJAMAJO T'ASSEMBLES MES?

1.Quina es la teva roba preferida?
A)Roba senzilla, comoda
B)Roba molt bofona que trio jo o la meva mare
C)Roba esportiva!
D)Roba molt "fashion"
E)Roba maca, com m'agrada a mi
F)Roba molt mona!


2.Com ets?
A)Molt animada i desgraciada T-T
B)Timida, pero amb els amics mi trobo be i xerro
C)Com soc?Molt energetica!
D)Soc molt popular XD
E)Soc molt animada quant vull, pero se estar tranquila
F)Massa nerviosa!M'esvero molt!


3.Quins colors t'agraden mes?
A)Els rosses i semblants
B)Els pastels, pero sobretot el taronja
C)A mi el blau!No hi ha cap color que vagi mes be per fer esport!
D)A mi . . .El lila!
E)El groc!Em fa pensar en dolços ben bons!
F)Be,la veritat esque . . .TOTS!


4.Quin menjar us agrada mes?
A)Bistec!
B)Peixos en general
C)Bunyols de pop!
D)Jo em cuido, aixi que tot el que sigui sa
E)Dolços!Pastissos!Magdalenes!
F)Flam!


5.I per ultim, que us ha semblat el test?
A)Per fi s'ha acabat?Quina pena
B)Ha estat be
C)M'agraden els tests!
D)Ara sabre a qui m'assemblo?Visca!
E)Visca!Vull saber el resultat!
F)Una mica de perdua de temps, pero esta be.


Espero que us hagi agradat.Espero rebre els vostres correus dientme els vostres resultats.

ADEU!!!!!!!!!

1 comentario:

*{σlgα}* dijo...

Una cosa, hanayoridango va amb minuscules o amb majuscules?