1/7/08

Noticies!

Hola!Us tinc que dir unes noticies, bones i dolentes.Tambe , com que Espanya ha guanyat la Eurocopa, ho poso de els seus colors.XD XD XD!

1.Ja s'ha acabat el plaç d'inscripcio a l'Escola d'Aprenentes, pero tambe ha passat una cosa i l'examen sera la setmana que be, el dia 8.Totes les Oriojes vostres us les enviare aquesta setmana i aixi podreu retocar el que us faci falta, OK?
2.Sobre el fic . . .Es posara interessant!Aquesta setmana n'escriure molt!Perque passara una cosa molt interessant!
3.Em falta fer els banners d'aixo, pero que es aquest Blog?
Anthentai:M'agrada el manga, pero aixo no
Antidesaparicio:No desapareixera mai el Blog
Anticopia:No copio ni deixem que ens copiin sense permis.
Anticerocomentaris:Aixo m'ho he inventat jo,pero a partir d'ara evitare que als Blogs que coneixo hi posi "0 Comentaris".

2 comentarios:

Musa123 Ari dijo...

Dons mira,ja esta,1 comentari!
xD

cristina dijo...

jiji, jo també Cilia i ara 2! hihi...
al mew blog a tenim + de 200 comentaris. Que xupi-guay,eh? i espero que al tew també n'hi hagi moooolts!