12/7/08

Les Ojamajos Supernenes?

Hola!
Ara us poso unes imatges semi-fetes per mi:
Son les Ojamajos dibuixades a l'estil Supernenas.La veritat, i us ho dic perque es aixi com ho he fet, esque vaig trobar per internet una imatge de les Supernenas Ojamajos.Jo, amb el Paint (El potoshop tardava en carregarse) vaig canviarles perque semblessin les Ojamajos.Aqui teniu els resultats: (El dibuix te no se que que fa canviar els colors, per aixo algunes estan amb colors "extranys", pero m'hi he esforçat perque si assemblin el maxim)



La Doremi, l'Aiko i la Hazuki











L'Onpu, la Momoko i la Flor
(Esta escrit amb blanc, perque es el seu color)



Us agraden?Si teniu Blog, m'ho dieu a comentaris, ok?

4 comentarios:

Lizzie dijo...

Thanks for visiting my blog. I would read yours; however, I don't know Spanish. The only foreign language I know is American Sign Language. It can't be written down on a blog or read. The only way one can communicate is through a vlog which is like a blog. They make a video of themselves signing instead of writing in English.

*{σlgα}* dijo...

Que xules! i, que deies dels colors? Si són xulíssims!!! ^_^

cristina dijo...

que mones! ^^

Laia&Alda&Sara! friends4ever!♥Aяιиα Tαиємuяα♥ Fans! dijo...

olas!!
mancata el teu blog"!!!
paset x el meu porfass!!