8/7/08

Les noves Aprenentes!

(Aixo es el Fic del Club de les Aprenentes, tot es Ficcio, perque com que a la majoria no la coneixo personalment, no quedaria be, segons el meu punt de vista, que ens coneixessim per un xat i no se, quedessim i no se, seria molt extrany)

Tot va ser un dia de Juny,quan van començar les vacances.En aquella ciutat, Tokohama (Es inventada, representa que hi vivim) van fer un casal d'Estiu al centre de la ciutat.Unes noies, sense saber-ho avui la seva vida canviaria, elles ja ho sabran . . .

(Crima)-Que be, s'ha acabat repas!
(Azuki)-Si, aquell professor feia una cara
(Miyoko)-No m'en parlis XDXDXDXD!
(Tanami)-Aixi ja callem.Podeu quedar?
(Miyoko)-Jo si, pero tindra que venir la Mimi, la meva germana petita.
(Madoka)-Es igual, com mes serem mes riurem!
(Miyoko)-Vaig a buscar-la!Un moment siusplau!
(Azuki)-Si que triga!
(Crima)-Es veritat . . .

La Miyoko ve corrent amb la seva germana
(Miyoko)-Ho sento, us he fet esperar molt!Esque ella no volia . . .
(Azuki)-Ara almenys hi som totes . . .
(Mimi)-Miyoko, vull un gelat!
(Tanami)-Per el meu barri han obert una gelateria nova, hi podriem anar.
(Totes)-OK!

Van anar cap a la gelateria . . .
Un cop alla . . .

(Majormin)-Hola noies, benvingudes!
(Tanami)-Voldriem un gelat
(Majormin)-D'acord, seieu aqui
(Mimi)-Perdona, voste es una bruixa?
(Majormin)-AAAAAAAAAAAAA
(Azuki)-Ho, s'ha transformat en granota!
(Miyoko)-Mimi!Que has fet!Pobre senyora!
(Mimi)-Ho sento . . .
(Majormin)MMMMMMMM
(Majormin)-Has de ser bruixa per ferme tornar a la forma original . . .
(Totes)-BRUIXA?
(Majormin)-Si, es que si no, no pot tornarme a la meva forma
(Mimi)-I com ho fare?No se com ho tinc que fer!
(Majormin)-Noies, ajudeu-la a ser bruixa
(Totes)-Com?
(Majormin)Un moment . . .

Va marxar un moment cap a la cuina de la gelateria . . .
(Majormin)Ja esta!Agafeune un , siusplau
(Totes)-Que es?
(Majormin)-Un tracordeo
(Uliana)-Que extrany que es!
(Crima)-Es veritat
(Tanami)-No es una joguina?
(Majormin)-No, no es de broma, polseu el boto del mig
(Mimi)-OK


Es van transformar!Pero . . . CONTINUARA AMB L'EXAMEN!

2 comentarios:

cristina dijo...

vull saber com és el tracordeó peró seria medalló...
medalló=el disquet amb el cual es entransformen i desentransformen.
tracordeó="vareta mágica".

SilverParadox dijo...

hola, amiga.
my friend Kairi-nee is better at the espanol than i am, but your blog looks awesome!
hope you're having fun, whatever you're doing!
adios,
SilverParadox