16/7/08

Hola!

Hola!
Com esteu?
Jo SUPER!

He conegut gent de les colonies!Que be!I dema xinessos!Super be, no?
Si, pero ara que parlo, he de fer el fic!La veritat esque com que tinc feina, el tenco temporalment.Pero tranquis!Tornara.I quan torni, es fara mes guai encara!Ja ho veureu!
Tambe tinc uns quants problemes:

1.He d'escriure al Blog i ja no tinc idees.M'en podeu donar?
2.Vull coneixer gent de molts llocs i no se com!Em podeu ajudar?
3.Vull estudiar japones, pero em distrec facilment.Entre que vull anar amb bici i vull saludar als de les colonies ...
4.M'aburreixo!Tinc un vici tant gran, que fins i tot vaig amb bici a les 10 de la nit . . .
5.El meu vei, en Wilson no para de molestar-me.Que si anar amb bici, que si que ha passat a Smackdown . . .

Si algu em pot ajudar...Que ho digui!Si puc , jo tambe us ajudare amb els vostres problemes!

No hay comentarios: