4/7/08

Dibuixos Fan-arts)

Hola!!!!
Heu vist els dibuixos?Doncs aqui n'hi ha mes, pero recordeu que son fan-arts i no es poden adoptar.Ho sento T-T


Les Pretty Cure.Us saluden XD!





La Tsukushi.Es de HYD.Ara que hi penso, vaig dir que posaria informacio sobre el manga, ja en posare, OK?




Les Witch.No son manga, pero tambe m'agraden, pero no tant
com altres cosses





Uy, no se si es veu be,pero hi ha varis animes.Aixo va ser, perque l'Ariadna, de uns quants Blogs (No recordo quins, perque en te molts)Va demanar un collage amb els nostres Animes preferits.Jo ho vaig dibuixar, pero encara no ho tinc pintat . . .



3 comentarios:

*{σlgα}* dijo...

li falta... per mi.... RES! Es molt xulo i crec que no necessita res més

Musa123 Ari dijo...

Un consell:
Pintar els dibuixos fa que semblin mes infantils.
Intenta no fer-ho.

Jo dibuixo fatal,molt pitxor que tu...

Uliana dijo...

Jo tb dibuixo, i dibuixo molt i m'encanta! et surten molt bee! jo tink un carpesa ple de dibus..-_-"
no se si panajar-los.... vuenu maca dw!^^