6/7/08

Dibuixos de comics fets per mi!

Hola!
He escanejat molt i aqui teniu mes dibus.XD!


Aixo es un esbos, mes o menys.Es d'un comic que he fet amb les amigues.Aquest es el protagonista masculi.Al final, al comic, surt molt mes diferent que aqui.

















Aquesta noia tambe es del comic,ara no recordo com es diu.


Aixo es la portada d'un comic que vaig fer.Es un comic inspirat en fets reals, aixi que hi pots trobar companys de la meva classe.Ara aixo es tot aigua passada.Anava a 5è quan el vaig fer.

Aqui hi ha la portada d'un altre.El vaig fer un estiu...
Ai, aquells temps!
Es veu una mica mal pintat,esque tot just acabava 4rt quan el vaig fer.



Aprofito per dir-vos que si teniu algun dibuix fet per vosaltres i voleu que surti al meu Blog, envieu-me'l a Hanayoridango@super3.net, OK?

1 comentario:

cristina dijo...

jo estic fent un com "Marginada" i es titula "Ririko,la guardiana" en començar es com el que em passa al cole una nena pija (i gorda) i dues nenes traidores i d'altres (tots els de classe menys alguns com el meu cosi o ell... *///*) la Ririko era humana i era molt sensible i estava tencada a la seva habitació plorant quan una de les nines vivents de les 3 que anaven a buscar la nova guardiana de la fantasía va eure la Ririko i sense adonar-se'n la va entransformar en la guardiana, la Nébula que així es deia aquella nina anava a desentransforar-la peró la Ririko va riure tota feliç i al final va ser la guardiana, la noia va tenir que esforçar-se per ser una bona guardiana que si no ho era ella ho deixaria de ser i tindria una via horrible i les nines deixarien de estar vives i anirien unes altres a buscar a la noia que realment ho tenia que ser.