22/7/08

Cosses ...

Hola!
Ara us parlo dels meus veins pesadets.Us dic tots els que mes i xerro o em molesten:

Els "Wilsons":Son una familia de bolivians.El pare es diu Wilson i el fill tambe.El "Wilson peque" te 7 o 8 anys i es un flipadet.Si liu ensenyo alguna cosa de lluita lliure flipa.Tambe em ve a molestar per anar amb bici.(Sort que la tinc desinflada jeje)

Victor, Gina i Gala:Son els meus altres veins.Els dos primers son bessons i tenen 5 anys.L'altre en te 7 o 8.Son molt pesadets.

Abril:Es una nena de 2 anys (Em sembla).Es molt mona i sempre va al seu balco i ens saluda.

Veins de dalt:No se com es diuen, pero n'hi ha molts.Sempre fan soroll i no deixen dormir o descansar.Un dia, per fotrels, em posare a cridar o posare musica quan facin la migdiada o dormin.

Alba i Rusca:Una es la dona i l'altre es el gos.L'Alba no molesta i la Rusca tampoc, pero la segona sempre vol que li llencin una pilota.I com que l'agafa amb la boca,esta molla.

Ja esta.No tinc mes veins per quejarme o per parlar.Un altre dia us explicare sobre la meva ex-classe, ok?

4 comentarios:

Blog del Keroro dijo...

Hola,
gràcies per haver entrat al meu blog i al de la mega amiga Aida.
adéu.

la del blog :
kerorocat.blogspot.com

Keronia dijo...

Hola soc Aida
(jejeje) gracies per comentar al meu blog i al de la meva amiga Silvia.
El teu blog es molt macu entrare de tant en tant.

Keronia dijo...

La del blog de :
kerorogunsoapokopen.blogspot.com

Et diu k es guay el teu blog!!

Olga dijo...

Quins veins mes xulos!