12/7/08

Cosses sobre mi

Hola!!!!
Aixo no vull que ho llegeixi algu que hagi vingut de Colonies a Cantonigros, perque si m'ha conegut i li caic molt be, pot enfadarse molt, potser massa.Ara sabreu perque:

QUE FAIG ELS DIES QUE VENEN COLONIES:


A mi, quan venen Colonies m'agrada anar al parc (Perque jo, com bona investigadora que soc, seque van a berenar al parc) a veure que fan i si cal, m'hi barallo. (Sense pegar, eh?)Pero avui (Hiacabo d'anar) es diferent.Aquests s'hi queden mes dies, perque som a estiu.Pero n'hi ha una mestra super, super super rabiuda.L'altre dia, vaig anar amb els veins ,(Ja en parlare d'ells) en Wilson (Un flipat de la lluita lliure) i en Victor (Ha acabat parvuls, pero sempre vapegant).Resulta que vam anar (Ahir) a davant de la casa de Colonies.Jo, que sempre la lio (I esveritat), vaig dir "hola" a una nena (Es normal aixo de saludar a la gent, no?) i vam continuar anant amb bicicleta (Hi anavem tots).Despres, com que aquell carrer acaba a la Carretera, vam tornar a passar per la casa.Hi havien nens (I cap nena) i vam començar a dirnos cosses.Jo i en Wilson i en Victor (Ho dic aixi expressament, eh?) vam anar al costat de la casa i vam deixar les "bicis".Pero una mestra, la rabiuda, va sortir i ens va dir (Tal com ho poso JO)

-A ver, no os he dicho que no volvierais a venir?

I vaig dir:

-Solo passabamos, no es nada malo.

I vam marxar.Encara que avui hi he anat, pero no es interessant. Pero he aconseguit ammb els de les Colonies.Per exemple, un dia vaig fer que els monitors castiguessin els nens i nenes sense la "victories"Tirolina que hi ha al parc.

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDX


Ara sabeu una mica mes de mi, OK?

No hay comentarios: