3/7/08

Cosses sobre mi

Hola!
Voleu saber mes de mi?Aqui teniu la meva fitxa de informacio.XD!

Cilia
Edat:12 anys De moment, clar)
Color preferit:Blau clar i mitja Encara que la Miyoko, que es com jo tingui el marro)
Menjar preferit:Mmmm . . .Com la Miyoko!Tot l'ho de la meva mare!
Hobies:Llegir comics, la lluita lliure,l'anime . . .
No m'agrada:Els monjos, ecs!I alguns lluitadors de lluita lliure, que m'insultin
El meu somni:Ser mangaka, coneixer moolta gent de diversos llocs del mon!
Instruments:Flauta dolça i piano
Comics manga preferits:Chobits, Hanayoridango No me lo digas con flores),School Rumble,Inuyasha, Tokio Me Mew, Azuki,Somos chicos de menta . . .
Animes preferits:Ojamajo Doremi,Inuyasha, Pretty Cure,Sailormoon,Idol Nagisa, Clamp Club de Detectius, Detectiu Conan,Sakura C. C. . . .I molts mes)

Em sembla que ja en sabeu mes de mi.Si teniu algun dubte, dieu-mho, OK?

1 comentario:

cristina dijo...

ara et conec +!
per cert algú va a votar a la nova enquesta? ningú ha votat encara!!!!!!!!!!!!
Viga, plis que algú hi vagi... ó.ò