21/7/08

4rt dia!

Hola!
Ara us explico el 4rt i ultim dia, ok?

Em vaig despertar.Es veu que hi havia un cubà tancat a la sala d'estar (Es veu que s'ha quedat tancat mes cops)Em vaig preparar i vaig anar un moment a l'ordenata.Despres vaig anar a l'esglesia (No se perque, pero hi tenia que anar) i vaig entrar i feien misa.Vaig estar-hi una estona i vaig baixar carrer per anar al Festival.Vig veure actuacions i a les 12 (Mes o menys) vaig anar a treballar.Vaig anar recollint Tickets i a una nena ens vam caure be.L'unic que feiem era riure.Quan va acabar de dinar.Em va dir:
-Bye Bye!
I jo li vaig contestar.Despres, quan es va acavar el torn de menjador, vaig anar a casa.Vaig dinar i vaig poderme posar un estona a internet.Pero vaig tindre que anar rapid, perque un volia inernet.Vaig sortir i vaig posar la tele per veure quina hora era.I estaven fent lluita lliure!I com no,ho vaig veure.Quan es va acabar, vaig anar al Festival (No vaig dir-ho perque els meus pares no i eren i els cubans tampoc em vigilaven) i vaig estar mirant.Unes Tailandeses (Molt amables) em van regalar un clauer.Despres vaig anar a casa a veure si ja hi eren els meus pares.I si.Vam estar-hi una estona i vam tornar a anar-hi.Vaig comprar-me una crep i vaig entrar a la carpa a veure que feien.M'hi vaig quedar alla 2h. o mes.Em va agradar tot.Van acabar el concert internacional i van fer la Ceremonia de Clausura.Vam cantar l'hora dels adeus i l'himne i vaig recollir flors.Despres vaig anar a casa amb els cubans.Vam estar una estona i a dormir.


Fi del 4rt dia i de l'informe.

No hay comentarios: