20/7/08

3r dia

Hola!
Ara us explico el 3r dia, ok?

Em vaig llevar, una mica tard pero "bueno".Em vaig vestir i em vaig posar la samarreta d'en John Cena(M'encanta!)Vaig esmorzar i al cap d'una estona vaig baixar al Festival.Avui si, amb la camera de fotos.Vaig volguer tirar fotos, pero se'm parava la camera.Quant faltava poc per les 12h., vaig anar a casa a deixar la rinyonera i vaig tornar a baixar.Vaig reparir ampolles d'aigua i gots amb dues noies (Em sembla que eren italianes o semblant)Tambe em van demanar que portes unes safates.Pero pesaven molt i a sobre tenia que passar per un lloc estret.I clar, com sempre passa, s'em van caure.Sort que el senyor que m'ho havia demanat em va veure i em va ajudar.Despres vaig treballar amb "la noia cantarina" i una altre.Vaig acabar i vaig anar a casa a dinar.A la tarda van fer una cercavila mi hi vaig anar i no vaig poder fer servir l'ordenata.Quan es va acabar, vaig anar a casa de nou fins a no se quina hora.Vam baixar al Festival i hi vam estar-hi.Els cubans van guanyar un premi i van venir a casa a celebrar-ho.Devien ser les 11h, que vaig anar a internet (Havia estat ocupat fins aquella hora).Despres vam anar a una festa del poble.Era una discoteca al carrer (Quin rotllo, a sobre, hi havia gent de la classe que em cau fatal)Vam tornar a les 3h.

Fi del 3r dia

No hay comentarios: