19/7/08

2n dia

Hola!
Hi tornem a ser amb el Festival!Ara us explico el 2n dia, ok?

Al mati em vaig despertar.Els cubans hi eren, i no vaig fer soroll.Despres vaig esmorzar i vestirme i etzetera etzetera . . .Despres vaig estar enganxant cromos i vaig anar al Festival a voltar una mica abans de anar a menjador.Vaig entar a la carpa per tirar fotos, pero m'havia descuidat la camera . . . Pero quan anava a marxar,em vaig trobar amb el meu pare i la meva germana.Vam voltar una mica i oh no!Eren mes de les 12 en punt!Tenia que anar a menjador!I vaig donar la rinyonera que portava a la meva germana i vaig anar a menjador.Vaig recollir els tiquets per dinar.Tambe vaig servir cafe, pero per a molta poca estona.Despres vaig anar a casa (I com casi sempre, hi havien els cubans).Vaig dinar i em vaig posar a l'ordinador.Pero llavors . . .L'Olga em va convidar a ser membre del Blog "El Raco De Les Amigues"!Que be! (Se que no te a veure amb el Festival, pero es que m'encanta!)Vaig estar-hi una estona i vaig anar al Festival.Vaig entrar a la carpa i em vaig trobar una amiga dela meva mare amb la seva filla de 2 anys.Vam estar mirant i vam marxar.Tambe (Aixo al cap de moolta estona)vaig jugar amb la Duna (La filla de l'amiga de la meva mare) i vam saludar a unes nenes de Georgia (No se si ho escric be).Aquelles nenes vam venir a veure a la Duna perque els hi semblava molt mona.Vam xerrar (Amb angles, eh?)i se'n van anar.Al cap de una estona, quan es va fer fosc, vam anar a la carpa (A ultima fila, a dalt de tot) i vam veure el "Concert Internacional" i quan es va acabar, vam anar a casa.I vaig anar a dormir (Que "dish" no?)

Dema us explicare el 3r, ok?

No hay comentarios: