18/7/08

1r dia de Festival!

Hola!
Ja se que avui ja es el segon dia de Festival, pero us explico el 1r perque ja l'he acabat.Comencem!


Al mati em vaig llevar una mica tard.Vaig esmorzar i totes aquestes cosses i vaig anar carrer avall per arribar al Festival.Hi havien molts autocars , maletes i gent.Jo buscaba el meu pare, perque em tenia que acompanyar a fer el pase.No el vam trobar i a sobre feia tard.Aixi que vaig anar a "direccio" a buscar la corretja i el paper.Vaig anar a recepcio i em van ajudar a omplirlo.Despres vaig anar amb la meva mare a dirli i vaig anar a menjador a treballar.Vaig arribar tard (I a sobre es el meu primer treball).Vaig trobarme amb la Sra. Subirà i em va dir que tenia que fer.Era facil.Donar ampolles d'aigua!Que cutre , no?La malasort, era, que estava amb un italià cantari i una noia de no se on que tambe cantava.Tots dos eren del camp de treball.La veritat esque van ser 2 h. llarguissimes donant o no donant ampolles.Despres vaig dinar (Arros 3 delicies , pilotilles i iogurt de maduixa) i em vaig marejar una mica.Llavors vaig anar a casa meva i vaig anar a l'ordinador a escriure al Blog i al xat de la Nataly a xerrar una mica.Pero els cubans van venir a casa i jo encara no sabia qui eren (Dic de cara i tot aixo) i es van posar a veure la tele, a dormir . . .
Aish!Vaig tencar l'ordinador i vaig anar al Festival,(on hi havia la meva mare fent el seu torn de la botiga) a dir-li i aixo i aprofitar per anar a voltar.Ens hi vam quedar una bona estona (I despres a casa a "recollir" o "repartir" els cubans).Despres, els meus pares van anar a un sopar del Festival i la meva germana i jo a casa d'uns amics.Llavors, ens vam venir a buscar i vam anar a un bar a pendre alguna cosa.Hi havien els irlandesos ballant en mig del bar i tocant l'acordeo.Fins i tot van cantar la canço de l'Estaca!Despres d'una bona estona, vam anar a casa a dormir.



Fi (Del 1r dia)

No hay comentarios: