27/6/08

My top ten

Hola!
Ara no parlare en angles, pero em venia de gust dir-ho en angles.Ara us dire el meu top ten de lluitadors de la WWE.

1Undertaker
Que volieu que hi poses?Es el millor!Pero el van eliminar un que no vull que el seu nom surti al meu blog.Si sabeu el nom, no ho poseu a comentaris, o si no, us elimino el comentari.
2John Cena
Es el millor, pero de nº1 nomes n'hi ha un.Tinc una camisa on surt ell XD
3Triple H
Ell tambe m'agrada!Es casi el millor!
4Shawn Michaels
Molt "Sexy Boy" no el trobo (Te cara de vell), pero m'agrada com lluita.
5Kane
El germà de l'Undertaker!
6Matt Hardy
Aquest tambe.Ell i el seu germà, en Jeff son els Hardy Boys (La meva germana i jo tambe ho som)
7Jeff Hardy
Ell es el coet humà, el seu primer combat seu que vaig veure em vaig quedar flipada (XD)
8Hulk Hogan
No se si encara lluita, pero m'agrada.REEAL AMERICAN!
9.Hornswoggle
Es el mes peque, pero fa gracia
10Velvet Sky
A mi no m'agrada gaire, pero a la meva germana si, per aixo li poso

Ara ja sabeu quins m'agraden mes.I ara, voteu a l'enquesta!

3 comentarios:

cristina dijo...

-.- no sé que dir...
i apa ja t'he comentat!
XD!
i es veritat que un té cara de nen petitó?

Cília Comella dijo...

Bueno, porta barba molt peluda i la cara maquillada com si fos bruta, pero medeix 1,35m

cristina dijo...

jaja!!!! ui, ara he rigut en castella...
haha!!! per fi en catalá esque m'agrada riure en catalá,hihi...!