1/6/08

Les meves rares colonies

(Continuacio del fic)
Els nois no m'agraden!Es injust!
A sobre semblen curts!
El professor diu:
-Somhi!Tots a la seva habitacio!
I tots vam pujar.La meva (O nostra) es la 54, i hi ha tres lliteres , i m'ha tocat compartir-la amb en Daisuke Ebisawa, un noi que ha tret de la seva maleta una pila de llibres, en Fujio Hiba, un noi, com ho diria, rebel,en Kazu Takahashi, un noi que ha portat una guitarra, segurament per tocar, i en Masato Usami,un noi que es alt i sembla un delincuent juvenil (No se si ho es) i en Hideki Kurosawa, un noi mes aviat timid.En fi, bonic grup, nois estranys i una noia normal.Quan hem acabat, ens han fet baixar i totes les noies m'han felicitat.M'han dit que com ho he fet per anar amb en Kazu.El professor ens ha fet callar i els monitors s'han presentat.Enseguida em fet les activitats, pero, o no!
Tenim que fer grups i vaig amb els nois!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

2 comentarios:

cristina dijo...

pobre nena!
espero k al final tot li vagi b!

Nataly dijo...

ia