25/6/08

Les meves rares colonies

(Continuacio del fic)
Vam anar a sopar.La Himeko em va dir:
-Saps que no farem joc de nit?Com que plou . . .
-L'ho millor es que no tindre que jugar amb aquells cinc . . .Pero tindre que aguantar-los a l'habitacio!No!
Pero la Fuuka va dir que no passaba res,que si vull, podrien venir a la meva habitacio,ja que a la seva i havien les altres noies que nomes feien que maquillar-se i parlar de nois.
Vam acabar de sopar,i ens vam fer anar a una sala d'estar ,perque on estavem era un hotel de dos o tres estrelles.Vam venir els monitors i ens vam fer cantar una canço molt curta que es:

Estem navegant per la mar
Estem navegant per la mar
I han molts taurons
I han molts taurons
I no tinc por perque estic amb els meus amics.

Molt curta, no?Despres ens van fer anar a les habitacions a "dormir", perque la majoria de gent es quedava fins les 2:00 despert.Els de l'habtacio van començar a dir acudits.Jo acabava de rentarme les dents i vaig dir un acudit que es:

En un manicomi un boig esta a l'habitacio escribint en una maquina d'escriure.El seu company el veu i diu:
-A qui escrius?
-A mi mateix
-I que t'escrius?
-No ho se, no he rebut la carta encara.

Els nois es vam partir de riure.Vam estar una bona estonaq aixi.Que be, per fi m'ho passava be!

No hay comentarios: