16/6/08

Les meves rares colonies

(Perdo per tardar a continuar el fic!)
Vaig mirar el mapa , no hi posava "Carrer de les escoles" si no "Carrer de l'Escola!Vam preguntar a un senyor i ens ho va dir.Mentres anavem tirant li vaig dir a en Fujio:
-Per culpa teva!Deixa'm portar el mapa a mi!
-No vull.
-Sempre acavem barallant-nos!
-Amb tu dona gust barallar-se.
Em va fer enfadar i li vaig pegar.Vaig agafar el mapa i quan vam arribar en silenci. . .
Els ultims!
I els ultims teniem que fer penyora!
Vaig tindre que cantar i en Fujio va tindre que ballar el que cantava.Tothoom es partia de riure, pero van aplaudir-me a mi.Per que diuen que canto molt be.Pero va començar a ploure i els professors ens van fer pujar a les habitacions, perque fins a les 21:00 no sopavem.Fantastic, tancada en una preso plena de nois que amb ells no es pot xerrar!
Estavem tancats allà, pero tots menys en Fujio i en Kazu , que estavem en una altre.En Daisuke se li va donar per llegir, pero se li van caure els llibres del prestatge.Jo vaig veure un llibre d'Oliver Twist , un llibre que m'encanta.I m'el va deixar!
Ara ja no m'avorriria!

3 comentarios:

Musa123 Ari dijo...

Per fi,¡ke ve!

cristina dijo...

si!

Cília Comella dijo...

En tenieu ganes, eh?