10/6/08

Les meves rares colonies

(Continuacio del fic)
Pero enseguida vam acabar i vam sortir a fora.Vam xerrar pero resulta que en Fujio, acompanyat de dos nois van dir-me:
-Perque l'has pegat?
I jo vaig contestar:
-No parava de molestar, ok?Adeu!
Els vaig fer fora.La Himeko va dir:
-Ben fet!
Pero els professors ens van cridar.Vam fer una ruta.Pero era amb parelles i em va tocar amb en Fujio.El que faltava!Pero no era un malson, era la realitat!Vam començar.Teniem que anar al port.Despres teniem que anar a un carrer.Pero en Fujio, i tinc rao,ens va fer perdre.Vam voltar una bona estona i no el trobabem.Vaig preguntar a una senyora i em va dir que no existia.FANTASTIC, ENS HAVIEM PERDUT!

3 comentarios:

cristina dijo...

pobreta!
perduda per culpa ddun nen!

Cília Comella dijo...

Ja
A l'ho millor aixo em passaria amb un nen de la meva classe.Es aquell tal Konstantin

Musa123 Ari dijo...

M'encanta la historia,m'agradaria molt que la seguisis.