3/6/08

Les meves rares colonies



(Continuacio del fic.La noia es l'Ayame)
-Us cau be l'Ayame?Va dir en Kazu.

Estaven a la terrassa xerrant, assentats al terra.L'Ayame ja dormia.Els nois aprofitavem per xerrar d'ella.En Fujio contesta:
No se...Pega fort, mireu si no. Daisuke, crec que t'agrada, veritat?
-Com vols?Deixa'm llegir!
Van estar una estona aixi.L'endema em vig despertar.Era la primera.Per seguretat, vaig anar al lavabo a canviar-me i vaig tancar be.Quan vaig acabar, vaig endreçar les meves i en Masato es va despertar.Enseguida em va fer fora i vaig tindre que anar a la terrassa.Feia molt fred i anava amb pantalons pirates.Ja em va deixar sortir, pero enseguida es van llevar tots, i tornem a començar!
Els professors ens van trucar a la porta i vam anar a esmorzar.Durant tot el mati,hem fet jocs per parelles i m'ha tocat amb en Hideki.En sap de jugar a tennis!Hem dinat, i la Himeko i la Fuuka han xerrat amb mi.Son molt simpatiques i m'han dit que xerraran amb mi sempre, tots els dies, sort que hi son elles!

2 comentarios:

cristina dijo...

em pots comentar a:
http://o-magiques.blogspot.com
???
plis!!!!

Nataly dijo...

ola!
jeje, pasat pel nou blogger k tin c plis1!!!