2/6/08

Les meves rares colonies

(Continuacio del fic)
Era el migdia.Vam dinar i despres vam fer Voley-platja i una passejada amb bicicleta.Totes les activitats amb ells.Vaig acabar esgotada!
Vam anar a l'habitacio i ens vam dutxar.Jo era la penultima i l'ultim el rebel, que no recordo com es diu, ja li preguntare.Va ser el meu torn.Jo estava dutxan-me i aquell picant i dient:
-Estas?
I jo:
-No, para ja!
I aixi tota l'estona, fins que vaig acabar i em vaig vestir, vaig sortir i li vaig donar una bofetada.Ell es va quedar atontat.En acabat, vam baixar a sopar.Vaig seure amb dues nenes, la Himeko i la Fuuka, que son molt simpatiques.A les dos els hi agrada l'historia, com a mi!
Pero aixo no es l'unic, hem fet joc de nit i a l'hora de dormir . . .
He hagut de anar al lavabo a canviar-me!
Els nois, menys en Hideki i en Daisuke, m'han molestat!
Al final, es he fet callar, pero s'han quedat a la terrassa a xerrar.En fi, cosses de nois!

1 comentario:

Nataly dijo...

Hola!
Que tal?
Wenu ara tu tmb comenta plis
dew