18/6/08

Fades

Hola!Em vau demanar a l'enquesta que poses fades, no?
Pero no vull fer com a altres blogs i webs, si no fer una nova manera.
Aquesta es:
Ser aprenentes de bruixa
Per tenir una fada ho has de ser.
Si voleu ser-ho, segueix aquests pasos. (Primer feu-ho en un paper en brut i despres m'envieu un correu-e)
1.Pensar-vos un nom (I no val a copiar)(Ex.Miyoko, que soc jo)i el color (Ex.Marrò es el meu)
2.Fervos una descripcio de la cara (Ex. Soc castanya, porto els cabells recollits en dues trenes i porto ulleres.)
3.Enviar-ho (Tot el que us demani) a Hanayoridango@super3.net , com mes aviat millor.

Quan rebi l'e-mail, posare el vostre nom (D'aprenenta) i un dibuix a l'estil ojamajos (Per aixo us demano la descripcio).Les subscripcions s'acabaran el dia 30 de juny.
Si s'acaba el termini i no us heu inscrit, ho tornare a començar, pero els examens no seran els mateixos i els cambiare.
Vinga, animeu-vos a ser aprenentes!

4 comentarios:

Nataly dijo...

io u vull ser...
tenviem eel dibu?

cristina dijo...

jo tmb pero no entenc el que has dit per fer-thi i tal
@-@ !!!

Cília Comella dijo...

No, no, no Nataly
Jo et faig el dibuix.Tu nomes envies la descripcio i jo ja t'ho fare

gema dijo...

ei cilia kuan de temps es k no m'he conectat gaire ni al xat...
bueno jo també em vull fer aprenenta ,no se si cal k et faci la descripció ja em coneixes pero la fare igualment per entretenir-me bueno ja mirare ,no ho he entes gaire aixo pero ja t'enviarè un correu


dew una abraçada!