29/6/08

Despedida de 6è

Hola!
He acabat 6è (Suspir) i fare institut.No em fa molta gracia.Ja he conegut els meus futurs companys i alguns son antipatics.MOLT antipatics.Bueno, ara us explicare tot el dia de la despedida (Nomes l'ho de l'escola, l'ho que vaig fer a casa no).Començo:

Era un bon dia, l'ultim de classe.Vam començar la "classe".Era plastica, perque feiem les tapes de dibuix.I jo juro que matare al monjo!Ell seia al costat del seu amiguet.El seu amiguet li va posar un tros (Bastant gros) de paper.Com que les meves amigues i jo tenim el bon vici de tirar-li papers, quan li va caure del cap (Va tardar mes d'un minut o mes en enterarse)va venir a la meva taula a donar-me lesculpes a mi.El seu amiguet no parava de riure.Quan vam acabar la classe, les meves amigues i jo vam baixar a baix al pati, al nostre raco.Vam xerrar i quan va tocar la música (Que va sonar molt mes tard)vam pujar a la classe.Ara era el moment de la despedida!Vam estar-hi un bon rato alla.Vam baixar fins davant de les escales i vam esperar mes rato encara.Vam entrar al gimnas,on feiem la despedida.Amb aplaudiments inclosos.La meva germana em va dir que dos nens de la seva classe flipaven amb mi.Era perque sempre he anat a l'escola amb trenes i aquell dia, portava el cabell deixat anar a l'estil UNDERTAKER i la camisa d'en John Cena amb munyequeres.Bueno, segueixo.Ens van dir que fariem un concurs de buscar parella.Estava tremolosa.Qui em tocararia?Pero no, era de preguntes sobre la classe.Quan es va acabar ens vam dir que teniem 25 punts cada equip i que per guanyar en necessitavem 100.Vam dir d'unirlos tots.I aixi vam fer.Despres ens van donar els de P-3 i P-4 un fotomuntatge amb les nostres fotos i personatges Disney.Jo soc /Allà al fotomuntatge) la Lilo , de Lilo i Stitch.XD!!!!!!!!
Despres ens van cantar "Ai adeu gent de 6è" o com es digui.La Micaela, que es d'Ecuador i marxava al seu pais (Ja a marxat) ens va donar unes pulseres.Jo ara la tinc posada.XD!
Pero normalment alla a la despedida tothom plora.Pero jo NO.Uns nens em van fer cares rares i em partia de riure.Despres d'aixo, ens vam fer pujar a dalt per recollir les coses.Despres, tornar a baixar al pati per esperar per dinar.Mentres vam jugar al joc dels regals.Ja va ser l'hora i ens van fer entrar ultims, entre mes aplaudiments (Es que som els millors, XD)vam dinar i fregar la taula(I a sobre es l'ultim dia, es molt injust)Despres vam anar al nostre raco a xerrar.Despres vam tindre que marxar a casa.

FI!

3 comentarios:

Uliana dijo...

Ke maku... :') me amucionat i tot jeje !! vava ke men vaig a renuvar el blog!! dw kuka!!^^

*{σlgα}* dijo...

ai! Ja seras adolescent!!

Cília Comella dijo...

Be,no fare un canvi brusc tampoc quan hi vagi.Pero igualment sereu amigues meves, no?