11/6/08

Akari i Hikari

Hola de nou!
A les meves oriojes li faltavem dues mes, l'Akari i la Hikari.Son bessones i les he feta jo a mà, les he escanejat i les he pintat amb Potoshop.
La de l'esquerra es l'Akari i la de la dreta la Hikari.

Akari
Edat:12 anys
Data de naixement: 6/8/96
Signe del zodiac:Leo
Tipus de sang: AB+
Color:Taronja
Menjar preferit:Amanida
Hobies:Animar (Es animadora), els nois
No li agrada:els nois empenats, que els seus esforços no serveixin per res
El seu somni:Trobar el noi "Nomes per mi"
Instrument: Guitarra
Fada: Te-te
Encanteri: Lin Lon Lin Lun!



Hikari
Edat: 12 anys
Data de naixement:6/8/96
Signe del zodiac:Leo
Tipus de sang:AB+
Color:Taronja
Menjar preferit:(Es vegetariana) Patata i pesols
Hobies:Cuidar el seu gos i de les plantes
No li agrada:La gent que tracta malament el medi i la carn
El seu somni:Ser ambaixadora del medi ambient
Instrument:Flauta andina
Fada: Ti-ti
Encanteri:Lin Lan Lon Lun!

Ara nomes falta fer un Fan-fic sobre elles, pero primer vull acabar amb Les meves rares colonies, que us prometo que ho acabare!

M'en descuidava!Em falta presentar-vos la Miho, una altre orioja que no es de la colla!

2 comentarios:

cristina dijo...

Que maques!

cristina dijo...

M'agrada molt la Hikari.