30/5/08

Les meves rares colonies

Em dic Ayame Hiraki i tinc 15 anys.Els meus pares m’han apuntat a unes colonies per coneixer els meus futures companys, perque em cambiare d’escola.No em be de gust, no coneixo a ningu i em marginaran.Apart, soc una mica timida per fer amics.


-Ayame, que marxem!

I vam marxar fins l'estacio d'autubus.Tots els nois i noies de l'altre escola estaven alla, xerrant entre ells, i jo com una tonta, mirant-los.M'arrepenteixo d'haver vingut, seran les meves pitjors clonies de tota la meva vida!

-Nois i noies, que pujem a l'autubus!

I tothom va anar-hi menys jo, que era la ultima.Vaig seure al costat de una noia, moly pija per cert, que es diu Kameko, quin nom!Vam arribar al poble, que esta al sud de Japo.A la casa de colonies, ens vam tindre de repartir les habitacions.Jo sobrava i no sabeu amb qui vaig tindre que anar...

AMB NENS!

La cosa que menys m'agrada!


4 comentarios:

Nataly dijo...

Hola!
Pasat per el meu i jo de entant en tant també ok?
Dew.
Vols adoptar?
dew wapa

Cília Comella dijo...

Us agrada el fic?

cristina dijo...

el Fan-fic es molt boic a veure si continua...

gema dijo...

ola cilia per fi ho e pogut obrir es molt maco tot aixo i a mi la ke m'agrada mes es la miyoko bueno nomes pasava per aqui adeu

un peto i una abrasada de la teva amiga gema!